Reklamacja uszkodzonego towaru

Naszym najważniejszym zadaniem jest doręczanie Klientom kosmetyków w stanie idealnym. Staramy się pakować nasze paczki najlepiej i najbezpieczniej jak możemy. Czasem jednak nie jesteśmy w stanie sprawdzić kosmetyku przed wysłaniem (np. gdy zapakowane są w folię, zaklejone) lub w czasie podróży ulegnie zniszczeniu i wtedy niestety produkt trafia uszkodzony do Klienta.

Co należy wtedy zrobić? KROK PO KROKU:

  1. Zawsze w e-mailu po zamówieniu prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze. Dzięki temu możliwe jest sporządzenie protokołu szkody, który przyda nam się w walce o odszkodowanie. Nawet po odebraniu paczki można skontaktować się z kurierem i poprosić o ponowny przyjazd w celu sporządzenia takiego protokołu. Nie zawsze się uda, ale prosilibyśmy o spróbowanie, bardzo nam to ułatwi sprawę.
  2. Z protokołem szkody czy bez, drugi krok to napisanie do nas, gdziekolwiek: E-mail (kontakt@beautystuff.pl), Facebook, Instagram. Na reklamacje odpisujemy najszybciej jak się da, zawsze w mniej niż 24h, problemy Klientów są dla nas priorytetem. Wystarczy wysłać nam ZDJĘCIE/FILMIK uszkodzonego produktu i NUMER ZAMÓWIENIA. Jeśli będziemy potrzebowali czegoś jeszcze to na pewno damy znać!

Co zaoferujemy? Zawsze trzy opcje:

  • wymianę towaru na nowy (ze zwrotem kosztów wysyłki do nas)
  • zwrot towaru
  • zwrot CZĘŚCI KWOTY (zależnie od uszkodzeń) i pozostawienie produktu u siebie