Zasady zniżki dla profesjonalistów
Program zniżkowy dla profesjonalistów.
- certyfikaty, dowody odbytych kursów/szkoleń/ukończone szkoły/portfolio makijażysty/wizażysty itd;
Dodatkowo, potwierdzenie działalności może także stanowić:
- konto na Instagramie/Facebooku/strona www itd. prowadzone pod działalność makijażową/charakteryzacyjną itd.
- wpis do KRS/CEIDG
Wymagamy także skróconego opisu działalności w podanych wyżej kierunkach.
Zniżka naliczana jest automatycznie po pozytywnej weryfikacji wniosku (informacja o tym zostanie podesłana na podanego przy rejestracji emaila). Wartość zniżki różni się w zależności od marek. Po zalogowaniu się na konto profesjonalisty automatycznie wyświetlają się już niższe ceny z wliczoną zniżką. Zniżki mogą ulegać zmianie.
Gratisy do zamówień dla kont profesjonalnych są możliwe do dodania do koszyka dopiero od kwoty 500 zł (w przypadku kont klasycznych od 300 zł).
Uczestnik naszego programu wyraża zgodę na otrzymywanie od nas treści promocyjnych oraz informacyjnych na podany w zgłoszeniu adres e- mail.
Uczestnik nie może przenosić na osoby trzecie uczestnictwa w naszym programie.
Przyjmowanie zgłoszeń do naszego programu jest bezterminowe.
Administratorem danych osobowych pozyskiwanych w związku z naszym programem jest Beauty Stuff Monika Jakubowska z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim NIP 5991254111 REGON 369084933.
Skany dokumentów służą wyłącznie weryfikacji nadesłanych wniosków. Wszelkie dokumenty, informacje oraz dane osobowe zawarte w nadesłanych skanach dokumentów będą usuwane po weryfikacji.
• dane kontaktowe - do kontaktowania się z uczestnikami w zakresie aktualizacji informacji oraz w celach innej komunikacji w związku z programem
• skany dokumentów potwierdzające działalność – do weryfikacji nadesłanych wniosków
Powyższy regulamin może ulegać zmianie.